poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Sowa 1

Okej, mam kilka ogłoszeń parafialnych. Może zacznijmy od dobrych wieści:
1. Rozdział 2 w trakcie pisania
2. Od następnego rozdziału postaram się, żeby co tydzień był nowy post, ale łatwo to brzmi tylko w teorii.
I to tyle z dobrych informacji. Złych jest tyle samo, spokojnie...
1. Kolejny rozdział pojawi się najszybciej za 10 dni, niestety szkoła mnie zabija.
2. Od teraz aby pojawił się następny post muszę mieć powiedzmy... 3 komentarze, to mi wystarczy.

Przepraszam i pozdrawiam,
Amadea

11 komentarzy:

  1. Nominuję cię do LBA.
    Więcej na
    http://perabeth.blogspot.com/2014/04/znowu-nie-wierze.html?showComment=1398159416221#c1444411090702623494

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowałaś mnie swoim pomysłem na historię. Jestem ciekawa co będzie dalej.
    Proszę cię napisz co dalej.
    P.S. Czy mogłabyś przy pierwszej lepszej okazji sprawić by Voldemort zabił Percy'ego?
    Number two: P.S.Kiedy kolejny rozdział? Konkretna data, godzina, minuta i sekunda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu mam zabić Percy'ego? o.O
    Nowy rozdział- 2014.05.23 godzina 20:15 sekund 30.
    Proszę :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ponieważ go szczerze nienawidzę.
    Zresztą taki mały dramat dodaje uroku akcji.:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. XD Nic nie zdradzę, mam zamiar kogoś zamordować... A raczej kilka osób, przekonacie się sami ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Założę się o dychę, że zginie Syriusz.:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie, nigdy bym nie zabiła mojego Huncwotka <33333
    Ale jak się dowiecie kogo zabiłam... Zabijecie mnie XD

    OdpowiedzUsuń

Komentowanie nie boli, przecież nikt od tego nie umarł :3